Hvordan kan vi hjelpe deg?

Hvor er pakken min?

Kontakt oss her

Har du en klage?

Start klagen din her

Trenger du å returnere en vare?

Kontakt oss her

Spørsmål om et spesifikt smykke

Kontakt oss her

Ofte stilte spørsmål

Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse ennå?

Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post kort tid etter at du har lagt inn bestillingen. Husk å sjekke søppelpostmappen din også.

Hvis du ikke har mottatt bekreftelsen innen 10 minutter, og den ikke er i søppelposten, kan det være fordi du har tastet inn feil e-postadresse. Vi kan hjelpe deg med å finne ut av det. Kontakt gjerne vår kundeservice her

Kan jeg klage hvis jeg kjøpte varen fra en annen forhandler?

Alle produkter fra ENAMEL Copenhagen, kjøpt fra en av våre forhandlere, dekkes av garanti. Hvis du har en klage på et produkt kjøpt via en forhandler, vennligst kontakt forhandleren. De vil hjelpe deg videre med saken ❤️

Hvis forhandleren ikke lenger eksisterer, er du velkommen til å kontakte vårt kundeserviceteam via e-post her

Vær oppmerksom på at kjøpsbevis må fremvises ved klage.

Hva gjør jeg hvis noe i bestillingen min er skadet?

Hvis du ser at pakken din er skadet ved levering, vennligst ta bilder før du åpner den. Hvis varen også er skadet, bør du sende inn en klage her.

Vi hjelper deg med å finne en løsning ❤️

Husk å oppbevare den skadede emballasjen i opptil 2 måneder etter henvendelsen.

Hva gjør jeg hvis noe mangler i bestillingen min?

Hvis noe mangler i bestillingen din, kan det være fordi varen var utsolgt. Vi beklager det ❤️ I slike tilfeller gir vi alltid beskjed via e-post før resten av bestillingen sendes. Hvis du ikke finner denne e-posten, sjekk søppelpostmappen. Du kan også se på fakturaen/kvitteringen hvilke varer som ble sendt til deg.

Det er svært sjeldent, men pakkefeil kan selvfølgelig skje. Vi løser det ❤️

Ta kontakt med kundeservice her

Andre spørsmål

Kontakt oss her